1 sep. 2011

Väntar!

Har ledig dag idag och hade tänkt åka iväg och handla men nu vet jag inte om jag vågar göra det då jag väntar på samtal från Sjukan... Edvin har ju fortfarande inte fått sin tid för psykologkontroll så jag kände att jag var tvungen att ring och höra efter om det och det verkade som om han hade fallit bort eller så ligger dom lite efter nu efter sommarens uppehåll. Hon skulle iallafall höra med psykologerna om hur det låg till och sen skulle hon återkomma till mig och då vågar jag ju inte mig iväg för att handla. Eller? Jag måste ju handla... Ska baka hallonpaj och göra egen vaniljkräm till hade jag tänkt för ikväll kommer mamma och Perry för att fira Edvin.

Vi var ju hundvakt till Prixie förra veckan när dom var borta, hur mysigt som helst men vad skönt det är att bara "låna" Nej ingen hund här inte eller iallafall inte än på ett tag :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar