19 sep. 2011

Möte med Jobbcoachen!

Idag har jag varit på ett första möte med min jobbcoachen, det kändes superbra tycker alla borde gå till en sån... Man får så mycket mer överblick på vad man faktiskt kan och på vad man faktiskt har gjort... Kändes som om jag hade hunnit med hur mycket som helst efter skolan trots att jag inte själv inte upplevt det så men när hon sammanställde det så lät det väldigt mycket :o) Har en ny tid om 2 veckor och tills dess ska jag ha hunnit med några uppgifter som hon gav mig. 

Mycket inplanerat nu känns det som eller inplanerat och inplanerat såna saker som måste och ska göras helt enkelt. Imorgon ska jag fixa med uppgifterna och ringa om en tid för att komma till en syokonsulent. Sen blir det middag på stan med fina Cilla. På onsdag är det jobb, torsdag är det hjärtmottagningen fredag och resten av helgen är det jobb och på måndag är det säkert nått jag ska göra om på tisdag ska jag till frissan och efter det och på onsdagen är det jobb och på torsdagen är det föräldramöte på dagis... Och så fortsätter det... Men det känns bra att ha saker att göra och så... Massa saker som händer och sker. 



KramsKrams
(Bra kan bara bli bättre!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar