10 nov. 2011

Härliga gårdag!

Edvins dagisfoto

Igår var jag och Edvin lediga och grymt härlig dag vi hade, trots att han valde att kliva upp redan 5, vilket känns typiskt för just dom dagarna man har en massa planer och vill känna sig lite pigg. Men på sätt och vis var det skönt att komma upp i tid eller jag satt i gång tv:n till Edvin och la mig en stund till sen blev det full rulle men frukost och packning för sen skulle vi iväg till Stockholm och kolla in Lillebror det var vakt byte vid slottet och han ska stå högvakten i 1 vecka nu, verkar mycket långtråkigt att kallt om nu frågar mig men det är ju en erfarenhet det med :o) Träffade Syster en sväng med eftersom hon varit i Stockholm på jobb i några dagar nu har hon farit vidare till Oslo.

Edvin var duktig hela svängen i Stockholm han älskar att åka tåg så där satt han still hela tiden och tittade ut och på allt annat roligt.

På kvällen bar det iväg till Morfar och Mormor på lite firande av Morfar eftersom han fyllde hela 75 år igår. Det bjöds på hemmagjorda potatissallader och rostbiff och massa annan såndär plockmat, super gott!

Idag är vi tillbaka i verkligheten igen och Edvin är på dagis och jag håller på att tvätta lite tvätt innan det är dax för mig att börja bege mig mot jobbet!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar