21 nov. 2011

I pysseltagen och brännskador!

Edvin och jag åkte iväg till Gränby som jag skrev tidigare, hittade en massa pyssel och roliga grejer men köpte bara med en set med tomtepyssel och pärlplattor och sen kom jag på den ljusa ideén att vi skulle bygga pepparkakshus, inte det lättaste vill jag lova, brände min stackars tumme så näsa är blir det till att använda karlssons klister istället för socker för man äter ju ändå inte upp huset när det stått framme så länge. Edvin undrade om jag inte skulle åka till doktorn med min onda tumme, sötisen :o) Bjuder på lite bilder från mitt fina resultat eller iallafall helt okej lyckade hus och tomtar. Och så en bild på en superfina ljusstjärna som jag köpte här om dagen på Household, funderar på om jag ska köpa en till fast en mindre... Härligt fint ljus gav den ifrån sig med! 



KramsKrams


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar