21 nov. 2011

När tid finns så försvinner lusten!

Har funderat hela helgen på hur jag ska hinna med en del grejer och nu när jag väl har tid då har jag verkligen ingen lust att ta tag i det... Jag borde men å andra sidan så känns det som om att det bara kommer bli halvbra gjort om jag gör det nu och jag vill inte ha det halvbra gjort jag vill ha det asbra gjort! 

Funderingarna från förre inlägget behövde jag inte funderar på så mycket det löste sig lite av sig själv. Riktigt skönt!

Idag får vi se vad dagen har att erbjuda, Edvin ska fotas på dagis så jag ska ner med han dit när det är blåas tur. Tror iallafall att deras tid är efter lunch men vad ska vi hitta på innan dess? Funderar på om vi ska ta en sväng till Gränby kanske handla nått pyssel på panduro... Det vore ju mysigt :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar