18 nov. 2011

Utdraget och förvirrande!

Gårdagen tillbringade vi med mamma, hon skulle nämligen visa hur man stickar raggisar och de vill jag säga att det var då inte det lättaste när det var ungefär hundra år sen man stickade sist. Så mamma får sticka raggisarna och jag får öva på lite stickteknik så kanske jag kan sticka raggisar till nästa år istället :o) Jag lyckades iallafall sticka 2 eller 3 varv och sen så skulle jag hjälpa mamma och undertiden så hinner Edvin dra ut alla maskor för han ville leka med stickorna, så det var liksom bara till att börja om från början igen :o)

Sen blev det plättlunch vilket Edvin verkade älska tror han svepte 6 stycken inte illa för att vara han och dessutom hade han käkat en hel paprika till frukost när vi var på föräldrafika på dagis på morgon! 

Nu är han påklädd och på dagis och snart ska jag med bege mig mot jobbet, jobbar kortsdag idag vilket är riktigt skönt på fredagar måste jag säga!

KramsKrams
(Vet inte~förvirrande)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar