9 juli 2009

Borde inhandla ett regnställ!

Jag har kommit på att jag bör köpa mig ett regnställ och stövlar så at tjag kan ta min dagliga promenad även om regnet öser ner och det utan att bli smacksur och dessutom så vore det bra tills när Edvin börjar gå så man kan leka lite med han ute såna här dagar, det är ju kul att hoppa i vattenpölarna. Tror det blir en dag inne hela dagen idag även om jag hade ett par grejer jag skulle göra men det får göras imorgon istället så är det med det. Jag saknar Solen!
Idag har jag haft sovmorgon Edvin som vill strax innan 9 men i vanlig ordning så vaknade han när Älsklingen klocka ringde vid 5 tiden och då ville han ha välling och ren blöja och så ville han åla runt lite innan han hittade ett skönt sätta att somna om på. Vi låg iallafall och läste tidiningen innan vi gick upp med, allt prassel är ju kul :o) Eller kanske allt som mamma håller på med!
KramsKrams
"Så plötsligt kommer det, det rätta ögonblicket"

1 kommentar:

  1. ja det håller jag helt med om! london är ju perfekt för det :) du jag rekommenderar dig starkt att skaffa regnställ, jag är så glad över mitt :D kanske att jag ska ut och hoppa i några vattenpölar, då kanske man blir på bättre humör..

    ser framemot vinkvällen sen! :D det är ju helt sjukt fort tiden går när vi ses! kanske för att det finns så mycket att prata om.. ;)
    kram!

    SvaraRadera