11 juli 2009

Hinner inte med!

Har varit duktig och beställt ett regnställ nu, och guess What!? Det är sol ute i dag, kanske var det, det som behövdes för att solen skulle komma, att jag köpte mig ett regnställ.
Går dagen gick i 1 hela tiden, var till mamma och kollade blodtrycket som var bättre än någonsin ungefär fattar inte hur dom där apparaterna kan visa så jävla olika jag blir arg och sur bara jag tänker på det speciellt när man säger att det är skilland på elektrisk och manuell borde dom inte ta med manuell om den stämmer bäst!? Sen gick vi ner på stan och träffade Ida, hon fick följa med och godkänna klänningen jag tänkte ha på hennes tillställnig senare i höst :o) Tyckte att färgen var fin och det säkert inte skulle vara några problem att hitta en skjorta i samma färg till Älsklingen men det visade sig vara totalt omöjligt. Måste dessutom gnälla och klaga på servicen på Dressmann, NI SUGER, eller iallafall du som jobbade där igår! Tänk då på att det går reklam på TV där dom tackar Svergie för att vi valt ut dom till en butik med bästa service, ja ni, det kan dom ju köra upp någonstans! Tacka vet jag jobbet :o) Man får vara lite partisk!
Var iväg till Älsklingens pappa med Edvin visade för sin farfar och för alla småfastrar att han lärt sig åla som bara den, småfastrarna verkade tycka att det var roligt och lekte med han. Idag fyller nästa yngsta 4 hela år.
Idag är det middag med Cilla och Johan som gäller, ska bli trevlans tycker jag men jag har lite att stå i idag ska baka och städa undan lite hade jag tänkt men nu håller jag på att stresskriva här samtidigt som jag springer efter en liten Edvin som utforskar varenda hörn av lägenheten :o)
Ha en bra dag!
KramsKrams
"Även små förändringar kan betyda mycket."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar