30 juli 2009

Semestertripp



Sådär jag då var vi hemma från Västkusten och jag är helt slut, men vi har haft det kanon. Edvin fick sin första 1-års present eftersom Anki inte kan ta den på flyget presenten var en bobbycar den är dock lite stor än så länge men snart kommer han kunna sparka iväg på den, visst är den fin!?
Bilresan ner gick väl inte helt bra men hemresan gick super tycker jag, det är jobbigt att åka bil långt med barn man inte kan muta ännu :p
Imorgon så bär det av till Jönköping för att fira Therese 25-års dag och träffa tjejerna där nere ska bli himlans trevligt men jag börjar få lite dåligt samvete för att jag åker ifrån Edvin, men jag vet ju att han kommer ha det super fint med pappa sin ju, jag ska nog passa på att sova ut på lördagen jag :p Jag kommer nog lida av Edvinabstenens :o)
KramsKrams

1 kommentar:

  1. Men sötaste lilla Edvin!! Är han alltså ett år nu?? Gud vad tiden har gått fort!

    Kram!

    //Magda

    SvaraRadera