25 juli 2009

Time

Nu var det ett tag sen, vet inte varför har bara inte orkat och så har det väl egentligen inte hänt så mycket men nu har det de, Edvin har rest sig själv upp på fötterna flera gånger :o) Jag är mycket stolt över min älskade Edvin!
I torsdags så var jag hem till Jenny på vinkväll, mycke trevligt sånt borde verklingen göras oftare av alla, rekomenderar det!
Gårdagskvällen spenderades i sängen med världens värsta huvudvärk kan inte komma på sist jag hade sån värk, känner absolut inte för att jobba idag för är helt totalt kajko i huvudet även om jag inte har ont längre så känner men sig lite luddig.
Ikväll så är det lite middag hos en kompis med! Hoppas regnet håller sig borta!
KramsKrams
"Den som lever med planer för framtiden håller sig ung"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar