2 juli 2009

Korko jag!

Denna vecka känna inget vidare bra, i måndags så glömde jag vällingen hemma när jag skulle iväg så jag fick köpa på vägen och skulle köpa mått med men det glömde jag så jag fick använda ögonmåttet vilket inte är det lättaste. Dessutom så lyckades Edvin få tag på packet när jag och Ida satt och åt på ett matställe så hela golvet och halva bordet belv täckt med vällingpulver.
Idag råkade locket på vällingburken ramla av i skötväskan, vilket resulterade i att jag skulle tvätta den när jag kom hem vilket jag gjorde... Den blev jättefin men det blev INTE MOBILEN SOM OCKSÅ BLEV TVÄTTAT(tur att man har några gamla mobiler ligger och skräpar)... hua vilken vecka jag skyller på verklingen på värmen och idag även myggen som har invarderat staden, trodde sådana äkliga djur sov på dagen och ogillade solen men ak så fel man kan ha. Men som tur är så trivs dom inte här uppe där vi bor så ute kan jag sitta såhär på kvällskvisten men det är tråkigt att sitta där ute själv... Älsklingen jobbar jue!
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar