18 juli 2009

Idag känns det lite konstigt!

Idag är det precis 1 år sen jag fick se lillskrutt för första gången, var på ultraljudet och trodde jag var i vecka 17+5 eller om det var 17+6 men bled ju flyttad till vecka 20+0 på ett nafs och ett ja ni har bara en vecka på att bestämma hur ni vill göra om ni vill behålla eller ta bort, hua vilken pers vi bestämde oss naturligvis för att behbålla för efter lite påläsning om DS så insåg jag att risken för att få ett barn med kromosomförändring var 1/1500 i min ålder och det var precis som läkaren sagt så jag kan ju inte ha haft någon förhöjd risk för det tycker jag... En månad senare tittade han ju ut, i ungfär samma stl som han var på ul:et dom sa att han låg på omkring 500 gram och han vägde ju 516 när han kom. Han har inte DS och inget annat fel heller!
Han är alldeles perfekt!
KramsKrams
"Varje dag börjar med nya möjligheter"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar