19 juli 2009

Nice!

Igår var en alldeles perfekt dag :o) Åkte ut till Älsklingens kompis med tjej och grillade och badade, det var jättevarmt i vattnet och inga mer än vi var där och badade vilket var super mysigt, är inte ett så stort fan av badstränder med mycket folk. Sen på kvällen kom dom hit och käkade och umgicks, Edvin var duktig och somnade rätt så fort och rätt så tidigt så att man kunde umgås. Är grymt trött idag Edvin vaknade vid 4 och ville ha nappen men jag slängde i han en flaska med välling och sen vaknade han inte förren vid halv 9 men jag är trött ändå, kanske borde man sova en sväng nu när han ändå tar sin förmiddagslur!? Men nej sova kan jag göra när jag blir gammal nu finns det ju så mycket annat att göra :p Det är ju någon konstig värme här tycker jag, kanske blir de åska.
Idag blir Edvin 11 månader och jag har namnsdag och dessutom har jag och Älsklingen nu vart förlovade i 1 månad, tiden går så fort nu.
KramsKrams
"Döm inte innehållet efter omslaget"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar