27 aug. 2010

Fredag II

Sveriges tröttaste tjej är jag, så jag tänkte hoppa i säng nu, ja jag vet att klockan bara är 21 men har man varit uppe sen 04.45 så känns det inte kul att tvinga sig själv till att vara vaken längre och inte finns det någe på TV heller så vad spelar det för roll egentligen!?

Trots min tidiga morgon så funkade jag rätt så bra på jobbet. Jag var tvungen att ta en tidigare buss för att inte somna här hemma efter att jag lämnade Edvin. Var lite virrig på jobbet med stripade några byxor fel och fick göra om osv. Det var en del att göra med, lite smågrejer sådär kunder som frågade en hela tiden så man fick springa fram och tillbaka men det är så det ska vara så det så... Nej nu blir det verkligen sängen ska ju orka med jobb imorgon med!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar