23 aug. 2010

Måndag!

Idag är måndag och semestern är slut, börjar dock inte jobbar förens på onsdag så jag är lite ledig ändå... Idag sov vi till 8 och jag som hade tänkt att vi skulle upp i tid, imorgon måste vi gå upp senast 7.30 för att jag inte ska känna mig stressad men det kommer gå så bra tror jag.

Idag har jag och Edvin vart i lekparken i 1½ timme, tänka sig att han satt still i sandlådan i 40 min och sen gungade han en sväng och så åkte han lite kana och sen satt han i sandlådan igen i 20 min jättemysigt hade vi iallafall. Sen åt han som en häst till lunch med, det var längesen jag såg han äta så mycket som han gjorde 6 korvisar och minst 10 skedar fyllda med makaroner och efter 20 min så slukade han en flaska med välling med och nu så vilar han middag en sväng. Han äter väl upp sig inför måndagens vägning på BVC och innan dagis drar igång med alla förkylningar och andra sjukdomar :p

Ikväll kommer ju pappa och Eva för att fira Edvin, dom blev kvar i Skottland en X-tra dag eftersom flyget dom skulle åka med igår hade gått sönder men dom skulle nog hinna ändå :o) Imorgon kommer mamma, Perry, Viktor, Anki och så förhoppningsvis morfar och mormor men mormor har åkt in till sjukan med en blodpropp i lungan men som det lät igår så skulle dom föröka få bort den med blodförtunnande så vi får hoppas att det lyckas annars blir det operation. Det är när sånt här händer som man märker att dom börjar blir äldre trots att jag inte tycker min mormor är speciellt gammal hon är ju bara 69 och jag har bestämt att hon och morfar ska leva minst till 100 :o)

KramsKrams
(Nu går det alldeles för trögt det är sååååå tråkigt, men det ska gå det ska bara det!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar