9 aug. 2010

Jo man tackar!

Tog en promis in till stan imorse för en lunch med Ida och Vilda... Sen skulle vi vidare hem till Ida, vi bestämde oss för att ta en promenad eftersom Edvin sov och behövde sova iallafall minst 30 min till och Vilda skulle med sova... så vi kilade in på Kvarnen och handlade lite fikabröd och när vi kommer ut är det som om alla himlens portar har öppnat sig samtidigt... HUALIGEN! Vi praktiskt taget nästan sprang hem till Ida inte för att det hjälpte så mycket men ändå... Väl därhemma så var det bara till att dra av sig alla kläderna och sätta på sig torra... Byxorna fick jag vrida ur, jag kände mig som den där gången då jag ramlade i vattnet på Gräsö med alla kläder och skor på mig... Det kändes verkligen som om jag hade badat med alla kläder på.

Nu är jag iallafall torr och hemma och tackar Ida för lånet av byxor och skor!

Imorgon har dom iallafall lovat oss sol så då blir det grillning med Mamma och co.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar