25 aug. 2010

Onsdag II

Glömde ju säga att Mormor var med hit igår och att hon mår bättre, en blodpropp kan tydligen sitta kvar i över ett halvår men vi får väl hoppas på att denna vill ge med sig lite tidigare.

Har precis kollat på Livet på BB på kanal 5 hela avsnittet handlade om neonatalavdelningen och om pyttipytt bebisar, ibland undrar jag varför jag plågar mig själv genom att titta på sånt... Jag vet ju att gråter mig igenom det och tänker tillbaka på hur vi hade det men å andra sidan så är det ju helt fantastiskt att det finns och att man kan rädda dessa små. Skrämde vad olik vården är i Sverige och i England dock, fick känslan av att det är bättre här än där...

Nej nu ska jag ta och skutta i säng det är ju en dag imorgon också och då är jag ledig så då blir det en sväng till IKEA med finaste Edvin, Ida och Vilda :o)

Kanske ska berätta hur första dagen på jobbet var med, den var helt okej och jag kände mig inte så fasligt förvirrad som man kan göra sådär första dagen efter semestern.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar