14 aug. 2010

Har nog kommit på varför...

Har fortfarande snuskigt ont i ryggen inte ens voltaren eller massage verka hjälpa mot denna smärta... Men jag har nog kommit på vad det kan bero på, jag tror ju lite på sånt där övernaturligt som spöken och grejer och det ryggonda tror jag beror på att det var Exakt 2 år sen inatt som var som jag åkte till sjukhuset och hade ont då var det i och för sig i bröstet men ändå... På måndag är det datumet men inatt var det på dagen, tänka sig vad snabbt tiden går.

Har varit ut en sväng till stugan idag med, köpte med oss sand till Edvins sandlåda så där har han suttit hela dagen :o) Han älskade det! Värre har det varit med maten idag, han har knappt ätit någe överhuvudtaget jag blir knäpp på det, tror inte man ska oroa sig så mycket men som mamma gör man det mest hela tiden tycker jag men det hör nog till :o) Härligt med värme igen iallafall får passa på att njuta nu när min sista semestervecka inleds på måndag. Det är även födelsedagsvecka för Edvin tror det kommer bli närmare 5 kalas... Tur att jag hunnit med att baka det mesta men Edvin vill ju helst ha oliver ändå :p

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar