11 aug. 2010

Oliver it is!

Sötis Edvin är så go och rar, vi satt i soffan och mös lite hela lilla familjen och så pratade vi om Edvins födelsedag...
Jag frågade Edvin:
"-Vill du ha tårta på sängen på morgonen?"
Han svarar:
"-Nehe, oliver"

Så han får väl sig en skål med oliver, undra just hur man får fast 2 små ljus i det!? :p Han är så go min lilla prins! Man får höra nya ord varje dag han lärt sig också, idag var ordet: Skruvmejsel, men uttalet, skjuvmajs!

Snart är hösten här med, idag är det precis 2 veckor kvar tills jag börjar jobba igen och hösten gör där med sin entré... Semestern bra förutom att solen har svårt att visa sig men det är härligt skönt att bara vara och ta dagen som den kommer tillsammans med dom man tycker om allra mest :o)

Hösten betyder också, bröllop, 50-årskalas, Syster flyttar till Malta, en resa till Ullared och besök av finaste Therese från Jkpg och så givetvis en massa mys med finaste lilla familjen med!

KramsKrams

2 kommentarer:

  1. allt känns bättre nu.. Jag har fått prata av mej.. Gabriel e gladare. han går upp i vikt.. o han börjar intressera sej för maten.. så ja.. jag mår bättre..

    Jag vet inte om det blir lösen.. har fått en del kommentarer om att min blogg kan vara till stor hjälp för andra föräldrar.. för detta problemet vi har e inget ovanligt problem.. o det verkar ju som om det ska gå bra.. o det e ju att det går bra som får folk att kämpa vidare..

    får jag en negativ kommentar får jag väl helt enkellt acceptera det..

    SvaraRadera
  2. Japp, snart beger jag mej iväg men ni måste skaffa Skype så att jag får följa sparvens framgångar på hemmaplan och för att han inte ska glömma vem jag är. Förstå vad glad han kommer att bli när jag kommer på besök över julen. Kramkram

    SvaraRadera