10 sep. 2010

Fredag!

Några dagar har gått... Med jobb och lite annat smått och gott. I tisdags när Älsklingen skulle hämta från dags så såg Edvin honom komma genom fönstret och då säger han till fröken "- Gå hem nu, hejdå" och så stack han ut i kapprummet :o) Sötisen! I Onsdags så bråkade vi på morgonen om att han visst skulle ha kläder på sig och sen bajsade han precis när vi kom till dagis, kändes inte så kul att lämna en nybajsade Edvin men vad gör man, jag var ju tvungen att gå till bussen.

Igår var det en kortisdag på dagis och gick att lämna rätt så okej och var jag ner på stan en sväng och käkade lunch med pappa och Eva och sen hämta honom och när jag kommer berättar dom att han hade varit småledsen hela förmiddagen :s sånt känns inte bra men dom sa att han ätit 3 PORTIONER, TRE! Det är ju hur många som helst, chili con carne var det iallafall så man får väl ta och göra det här hemma nått tag framöver. Efter lunchen var han pigg och glad iallafall så jag antar att han var hungrig.

Idag är vi lediga tillsammans och tänkte gå till lekparken och leka till på förmiddagen och vad vi hittar på sen återstår att se. Hela helgen är iallafall vigd åt jobb för min del, men det är iallafall min korthelg :p slutar tidigt både lör o sön och dessutom börjar jag sent på söndag :p

Jag har blivit förkyld med, ingen feber bara lite snuva men ändå så man måste snyta sig med jämna mellan rum... På jobbet har det varit lite sjukstuga denna vecka så det kommer väl därifrån :p Hoppas jag slipper feber och allt det andra bara!

KramsKrams
(4)

2 kommentarer:

  1. Åh, hej på dig :) trevligt att du kommenterat!

    Jag har kikat på KappAhl, för den som Maja har haft i strl 74 är därifrån. Men hittade ingen :( bara en ful rosa med orangea kanter som va på rean.. men nånstans lär det väl finnas! :) Tänkte jag skulle gå ner på stan idag och kika!

    SvaraRadera
  2. Okej! Jaa, dom från PoP är ju fina och bra, men det är ju mest märket som sitter på som man betalar för.. Jag får kika på stan idag :) för där har jag inte kollat än!

    SvaraRadera