11 sep. 2010

Lördag II

Tiden på jobbet gick undan idag trots att det var lugnare än lugnast, men vi hade ju lite varor att pyssla med och lite annat smått och gott, har till och med lite varor kvar till imorgon (Strumpor o mössor) då huvudet är lite piggare. Tror lugnet berodde på kulturnatten, för nere på stan hade det var jättemycket folk sa mamma när jag träffade henne nu på kvällningen för en lite sväng på stan. Som skrivet så var jag och Edvin ner på stan en sväng nu på kvällen och mötte upp mamma för en promenad bland det kulturella :p Mysigt var det massa småstånd med mysiga småsaker och marknadsgodis, massamassa folk var det med. Edvin fick en ballong och en vindsnurra av mamma han tycket det var jättekul att slå ballongen med snurran och höll på som en tok. Vi var väl hemma vid 9 tiden och då somnade han på en gång, den lilla skrutten.

Min förkylning har blitt lite värre eller värre och värre snuvan har blivit intensivare men än så länge har iallafall febern hållit sig borta och jag håller tummarna för att den håller sig borta jämt :p Vill inte bli sjuk nu har ju en massa att göra... Jobbar en massa, mysa med Edvin när jag är ledig, nästa helg kommer Therese och Systern osv...

Nej nu ska jag ta och skutta i säng så jag orkar med morgondagen!
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar