13 sep. 2010

Måndag!

Ja då var det måndag igen då... Guess What!? Edvin är sjuk, han klarade iallafall 3 veckor utan att bli sjuk nästan rekord om man inte räknar med sommaren då men då var dom ju så få barn och nu är dom nästa 70 på hela dagiset. Igår på dagen var han piggelinus och igår kväll med men inatt vaknade han skrek på mig och på en gång så kände jag att det var något som inte var bra och mycket riktigt feber, feber... nästan 39 inatt för att vara närmare 40 i morse! Han är mysgosig och man märker att han inte är helt hundra men jag hoppas han krya på sig snart iallfall... Har skickat in VAB-anmälan till FK eftersom jag skulle ha jobbat idag och denna gång är det ju min tur att vara hemma.

Även denna vecka verkar det vara sjukstuga på jobbet, jag mår rätt så bra i och för sig ingen feber bara snuvig och rasslig i halsen så det kanske är tur i oturen att Edvin är hemma och sjuk så jag med får vila lite... Det är iallafall fler på jobbet som är sjuka och några som blitt friska så vi får hoppas på att alla sjuklingar på bättringsväg snart och att dom som blitt friska håller sig friska :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar