25 sep. 2010

Jobblördag!

Idag är det jobba som gäller, hoppas på full rulle hela dagen... Vaknade av ett ryck inatt när Edvin hostade, usch det lät som om han inte fick någon luft så jag bara fot upp och in i hans rum, stod där ett tag och kollade så att allt var okej och det var det. Usch hatar när man vaknar av sånt där, han lät lite som han kunde gör på sjukhuset ibland.

Igår tog vi det mest lugnt var iväg och kollade efter någon bra förvaring till Edvins alla grejer men hittade inget bra så vi får väl ta en runda någon annan dag, kanske imorgon då jag slutar 4. Edvin knölade vid läggning så han somnade inte förens vid halv 9 och halva Idol hade gått men jag hängde med lite i vad som hände ändå :p Mina favvisar blev iallafall kvar så nu håller jag tummarna för att dom inte ska behöva tävla mot varandra denna vecka.

KramsKrams
(2)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar