17 sep. 2010

Fredag!

Tror jag lyckades få i Edvin ungefär 7ml av 9ml penicillin, känns hemskt men jag har tjuvhållt honom med huvudet neråt och tryckt lite på kinderna för att få honom att öppna munnen och sen tryckt in sprutan i kinden och då måste han svälja men ibland verkar det inte som om han måste det ändå men iallafall... Vi kör på tills tisdag helt enkelt då måste ju bacillerna vara död!?

Maten gick sådär igår så irriterande, han har ju ätit kanonbra i drygt en månads tid och så blir han sjuk och så blir det så här BLÄ, men jag hoppas att han snart får tillbaka aptiten kanske kommer den när han ska iväg till dagis igen.

Förövrigt så vaknade Edvin 5 imorse och jag känner mig mer död än levande känns inte som jag sovit en blund i natt fast jag har det...!

Nej nu ska jag försöka få i han dagens första penicillindosa :s

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar