30 sep. 2010

Ojdå!

Redan torsdag och det var ett tag sen jag skrev men det har sina förklaringar... Jobb hela helgen och i söndags kom systeryster hit för att umgås lite och sova över och vara barnvakt till finast Edvin. I måndags var det p-möte på jobbet så Sofie fick gå upp klockan 7 för att barnvakta Edvin Jag skulle ju vara på plats 7.30. Det gick iallafall jättebra för henna och Edvin härjade runt som vanligt.

I tisdags så barnvaktade hon med Edvin eller hämtade på dagis och så fick han gå hem lite tidigare än vanligt... I tisdags sa jag också hejdå till henne för idag har hon flygit iväg till landet långt bort. Hon är nog fram när som helst nu kommer inte ihåg när flyget gick men ändå.

En massa jobb har det med vart långa dagar och ännu en idag men imorgon är jag ledig och då bär iväg söder ut med mamma min :o) Ska hälsa på moster och åka till Ullared!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar