21 sep. 2010

Hoppas, Hoppas!

Idag var det första dagen på dagis på 1½ vecka, hoppas att Edvin håller sig lite friskt nu, han ska gå imorgon också och sen är dagis stängt pga planeringsdagar så då är det på tisdag nästa vecka som det drar igång igen. Själv har jag cyklat upp till Ida och tagit en promis till Gränby och handlat present till Älsklingen syster Evelina som blir 7 år idag... Gud vad svårt det är att köpa present till en 7:åring men det blev en jättefin tunika med strumpbyxor till och jag hoppas att hon tycker den är lika fin som jag tycker att den är.

Så snart ska jag iväg och hämta prinsen och sen blir det mys i soffan en stund för att sen göra mat och invänta Älsklingen och sen åka iväg till skogen :p

Imorgon är det dax för mig att jobba igen med har ju gått 1½ vecka sen jag jobbade sist med ju, men nästa sväng det är sjukdom är det Älsklingens tur att vara hemma, det känns verkligen bra att vi har den uppdelningen vi har det liksom passar oss helt enkelt.

Nej nu ska jag kila!
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar