11 jan. 2011

11:2

Edvin hade inte sovit på dagis idag och jag trodde verkligen att det skulle bli hus-i-helvete här hemma på kvällningen men ikke då... Han var så lugn, rar och fin. Vi låg och mös lite i soffan och tittade på TV, Han och pappa lekte inne på rummet när jag gjorde mat och sen så badade vi och sen så somnade han vid kvart i 8, håller mina tummar för att han sover hela natten, han får vakna 6 om han vill bara han sover ända tills dess :p. Får se hur morgondagen kommer se ut, då blir det långdag på dagis och jag jobbar till stängning! Nu är han verkligen stor!

Mätte honom härom dagen med, hela 4 cm har han växt sen 1 november så det är inte konstigt att byxorna i stl 86 är korta o benen när han mäter hela 89cm. Vikten däremot har stått still men så länge dom växer på längden så är det ingen fara har dom sagt på BVC så det litar jag på. I Juni är det dax för återbesök på NEO om dom inte har missat oss vill säga och det ska bli jättespännande att få visa upp honom där :o)

KramsKrams
(Ser framemot sommaren!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar