16 jan. 2011

16

Söndagkväll och helgen är över... Har jobbat fredag, lördag och söndag därav frånvaron men det kanske ni förstod!? I fredags slutade jag i och för sig vid 3 tiden men är jag kom hem så åkte vi iväg till svärfar en sväng, det är så kul att se Edvin leka med alla småfastrar han skrattar och härjar och har verkligen jätteskoj :o) Finaste Edvin! Igår jobbade jag till stängning och väl hemma så blev det middag och sen en lugn och härlig kväll i soffan med familjen, helt perfekt lördag! Idag stack jag hem 1 timme tidigare och så åkte vi hem till mamma och käkade middag. Älsklingen drog iväg till jobbet vid 18 tiden och nu ligger Edvin och sover och jag funderar med på att hoppa i säng nu... Känner hur ögonlocken trycker neråt.

Edvin uppdatering!
I fredags och i helgen har Edvin sovit 45 min mitt på dagen igen så vi får väl se hur morgondagen och nästa vecka kommer se ut, lite jobbigt när det är sån här mitt emellan period.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar