18 jan. 2011

18. En grå tisdag!

Vilket härligt väder vi har, eller inte jag hatar slask... Men jag älskar ju både sommaren och snön på vintern så därför måste det ju bli slaskigt med! Men jag upptäckte att nästa all snö utanför på gräsmattan nästan är borta och blir det plusgrader ett par dagar till så kanske det är borta helt sen :p

Edvin är lämnad på dagis och jag har duschat och fixat mig lite så nu återstår det bara väntan till att börja jobba! Tror förövrigt att Edvin börjat komma i trotsåldern för det är väldigt mycket "-Jag vill inte" just nu... Som i morse tex då ville han först gå till dagis och sen när det var dags att sätta på sig kläderna så tvärvägrade han då vill han gå till parken istället och absolut inte dagis! Men man får vara lite bestämd då funkar det rätt så bra :o)

KramsKrams

1 kommentar:

  1. jag har också kommit i trotsåldern, fast åt andra hållet, jag VILL ha vår!! ;D

    SvaraRadera