13 jan. 2011

13:2

Jo vi gick ut en sväng Edvin och jag... Men det blev på eftermiddagen eftersom jag höll på att tvätta och greja här hemma. Sen så ville jag se om han ändå ville sova en sväng men ikke då. Vi var iallafall inte ute så länge eftersom det inte förr herrn i smaken och han bara gnällde och skrek hela tiden... Vi tittade på en massa småfåglar som åt mat i träden i parken och sen blev alla fåglarna skrämda av nått och då blev Edvin helt knäckt av det och så vidare och så vidare. Vi kom in men inte vill han sova eller.

Han har iallafall ätit bra idag vilket känns bra och så somnade han vid bra tid nu ikväll med så ännu en gång hoppas jag att han sover hela natten igenom, han har ju ändå varit vaken i 3 hela dagar utan att sova middag men ändå vaknat på nätterna. Han har ätit både gröt och välling innan det var dax för sängen med.

Känns som om inlägget blev lite rörigt nu men jag kollar lite på handbollen och undrar lite lätt vad som hände med sändningen. Det bara försvann ju.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar