4 jan. 2011

4 och lite lätt mörbultad!

Dag nr 4 detta år och det började med att Edvin vaknade vid 8 tiden och jag började nästa med en gång att röja ut allt från frysen... Nu är frysen färdig frostad och alla grejer är på plats där inne i igen... Edvin ville vara hjälpsam och hjälpa till att plocka in i frysen igen det gick lite snabbt och vips så hamnade en 1 kilos kassler klump mitt på min lilltå så nu kan jag knappt gå och sen är typ dubbelt så stor som den brukar. Ont som tusan göra det!

Har plockat bort julen med, eller det är enriset kvar men det får vänta tills Älsklingen har gått upp så att jag kan dammsuga på en gång efteråt. Lunchen är med avklarad så nu tänkte jag slänga på Edvin lite kläder och dimpa ner han i vagnen så kan jag ta en promis ner på stan medans han ändå sover.

Pulkabacken tar vi när vi kommit hem från promisen och Edvin har vaknat!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar