5 jan. 2011

5 och typ orörlig!

5:te dagen och det blev inget åkande i parken igår då Edvin vägra sova i vagnen... Han somnade som en stock när vi kom hem istället. Han gick en bit på vägen hem men blev ledsen när man inte såg vattnet vid bron...

Lilltån är ungefär 3 gånger så stor som det brukar vara och jag kan inte rör den typ, får ta lite värktabletter och hoppas på att svullnaden snart lägger sig!

Edvin är lämnad på dagis, och jag ångrar att jag inte slängde ut ett öga innan jag traskade iväg på barnvagnen. Jag skulle ha tagit snowracern istället eller iallafall bara tagit Edvin under armen och gått :p Men nu är vagnen på plats och sonen med. Själv så intar jag mig lite frukost och funderar på att konka ner julkartongerna i källaren jag ska nog göra det men inte just nu :p Sen blir det lite jobb med!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar