13 jan. 2011

13!

Igår hade inte Edvin heller sovit någe på dagis, själv jobbade jag till stängning så Älsklingen fick ta smällen :p Edvin somnade nämligen på soffan när dom kom hem och sen vägrade han att vakna men på någe vis så lyckades Älsklingen ha honom rätt så vaken till halv 8 ungefär... Han låg iallafall tyst i sin säng tills jag kom hem vid 10 i 8 då ville han naturligtvis upp och säga hej till mig :o) Men sen somnade han på en gång! Har ledig dag idag vilket innebär att Edvin med är ledig, får se om det blir någon sovastund idag eller om jag försöker att hålla honom vaken.

Nu har vi iallafall precis ätit frukost och jag funderar på om vi ska gå ut och leka i backen med snowracen, känns som om man bör passa på nu när det finns snö och när det dessutom är minusgrader ute så man slipper bli så himlans blöt :p

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar