17 jan. 2011

17

Har haft en hel härlig dag med finaste Edvin! Mys och bus i soffan och sen en promenad vilket inte var det lättaste när man måste gå ute på bilvägen och hela tiden veja för galna billister... Jag undrar varför dom inte kan ploga trottoarerna här där vi bor!? Tror iallafall att den ena trottoaren är kommunens så varför görs det inte!? Aja Edvin satt i vagnen och sa hela tiden att han inte ville sova men lagom tills vi svängde in på gården hemma så slocknade han :p

På eftermiddagen har Edvin haft rockkonsert för mig och med mig, kuligt värre :o) synd bara att han inte vill ställa upp på några bilder haha.

Älsklingen började jobba redan vid 18 tiden idag men resten av veckan blir det vid 21 vilket känns bra eftersom jag jobbar stängning idag och till halv 6 på onsdag, det allra bästa är att vi har 2 bilar nu vilket betyder att jag får ta vår bil till jobbet typ hela tiden nu :p LYXIGT! Ännu bättre Lyx är att vår nya bil kommer snart med, dom sa ju i början av jan och nu är vi i mitten och på fredag tycker jag nog att vi är i slutet på månaden :p Aja den kommer väl.

Har fixat ett stort album med en massa bilder på Edvin som ska framkallas också så att jag kan göra klart det första fotoalbumet dom jag började med för hundra år sen... Längtar tills panduro öppnar här i stan :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar