3 jan. 2011

3

Idag är det årets 3:dje dag och jag har jobbat, i och för sig bara kortdag men jag ser framemot min 4 dagars ledighet jag har från och med lördag :p

På jobbet var det lugna gatan men lite pyssel för oss fanns det ändå, lite varor och så lite plock med rean och lite annat smått och gott! Edvin verkar ha haft en härlig dag på dagis och han babblade på om det mesta på vägen hem... Så här på kvällningen så sjöng han HELA "Imse Vimse Spindel" alldeles själv... Tänk vad han kan mycke, han kan "lilla snigel" med :o) Stora killen! Så perfekt och underbar!

Imorgon har jag ledig dag, tänkte passa på att frosta av frysen när man kan slänga ut grejerna på balkongen en snön. Sen tänkte jag ta med Edvin till parken för att åka lite snowracer med... Skulle behöva gå ner på stan och fixa lite matlådor med men får se om jag orkar det, kanske göra det på kvällen när Älsklingen har gått upp och vi har ätit mat... Nya matlådor behövs verkligen, förstår inte vart alla mina har tagit vägen.

Nej nu ska jag snart ta och hoppa till kojs och läsa lite!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar