24 jan. 2012

Impulsresa bokad!

Sådär ja, dagen har varit super, snowraceåkning och promenad, lunch och fika med mamma och en impulsbokning av resa till Syster på Malta till mig och Edvin. Så det blev en sväng till Polisen med för att fixa pass till Edvin. Det tyckte nog Edvin var det roligaste på hela dagen :o) Nu ska jag bara fixa ledig med men det är nog inga som helst problem vet att mina fina kollegor alltid ställer upp :o) Edvin längtar tills han ska få åka flygplan med själv är jag som vanligt lite nervös över det här med att flyga men det brukar ju inte vara så farligt. 

KramsKrams

1 kommentar:

  1. ja jag ser framemot fredag! :) jag köpte en semla för mina sista pengar idag, haha! åh vad kul att ni kommer iväg! och ledigt är nog inga problem, jag jobbar ju så gärna ;) ses vi imorgon?

    SvaraRadera