3 jan. 2012

Nehe du... :p

Sedär ja, gårdagen gick som smort trots att jag knappt sov någe på natten, kände mig inte ens trött på kvällen men värre var det imorse när jag skulle upp :p 

Gårdagen tillbringade vi hemma hos Ida och Vilda så det blev lek, bus, lunch, fika och en massa snacka om allt och inget. Läkaren ringde inte heller. 

Men idag ringde hon, hon hade tittat på röntgen tillsammans med några kollegor så nu ville en av kollegorna att jag skulle komma in på ytterligare en undersökning så ska upp till sjukan igen på måndag och förhoppningen efter den undersökningen är att jag på tisdag så få en läkemedel insprutat i ögat (låter skit läskigt om ni frågar mig) Vad felet är vet jag faktiskt inte förutom att det är en blödning då. Kul grej att lägga slantarna på!!! 

Idag har vi hållit på att diska och tvättat och bäddat ur sängarna här hemma och snart ska vi iväg för att träffa en gammal klasskompis till mig, ska bli riktigt kul att ses igen efter sisådär 15 år... Japps typ 15 år sen sist vi gick 1-6 tillsammans och umgicks en hel del då men sen när högstadiet började så började vi i olika skolor och tappade snabbt kontakten. Men hoppas vi kan hålla den nu då hon har en son i samma ålder som Edvin :o) 

Och kära syster, fick en chock när jag fick teleräkningen så nu är det skype som gäller hela våren om jag ska klara mig... :p 

KramsKrams

1 kommentar:

  1. Ooops, var den på mycket? Jag översteg min budget på jobbets mobil med 30 Euro som jag får betala själv :p... Men det är nog inte bara du som är skyldig till det, har ju varit både i Norge o Sverige o pratat med Malta-nummer så ;-)

    Hur gick mötet med gamla klasskamraten? Du får hälsa från mej nästa gång.

    Kramkram

    SvaraRadera