31 jan. 2012

Sweet!

Sådär ja, då var dessa arbetsdagar avklarade och det har gått helt okej bra om ni frågar mig och jag hoppas dom jag jobbade med tyckte att det gick bra... Blir inget mer denna vecka på jobb 2 utan ägnar det åt jobb 1 och ledig helg och hemmapyssel och mys med Edvin

Tog en promenad till polisstationen efter att jag hämtat Edvin på dagis så nu finns passet här hemma, jättefint blev det :o) och Edvin är så nöjd! Han vill åka till Arlanda och moster med en gång :o) men han får vänta 40 dagar till (jag har gjort en nedräknings kalender till han). Nu har jag suttit en stund och klurat på en jobbansökan och så har jag hittat ett till jobb att söka så nu ska jag klura på den ansökan med :o) Det är rätt så kul när man väl kommer in i det och flyter på bra tycker jag. 

Fick ett fint kort med posten idag med så den 3 mars ska vi iväg på dop för min lilla nya kusin som kom till världen i oktober, frågan är bara vad man ska köpa till den lilla killen :o) TIPS? 

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar