30 jan. 2012

Pang På!!!

Sedär ja, första dagen och jag har redan fått hoppa in och jobba litegrann 3 timmar idag och så blir det 4 timmar imorgon och har även kommit på att jag kan jobba ons och tors om dom inte hittat någon annan för då börjar jag ju 12.40 mitt vanliga jobb och på det här hopp i in X-tra jobbet är vara till 12 och mat får man dessutom :o) Ja vi får se vad dom säger imorgon helt enkelt. 

Snart ska jag gå hämta hem min lilla snutt Edvin och sen ska vi hem till mamma på lite fika ikväll eftersom min tjocka vinterjacka bestämde sig för att gå sönder... Dragkedjan rök och mamma har en hemma så ska se om den passa så kanske hon  kan byta den till mig... Lite jobbigt att inte ha en tjockjacka om man ska vara ute en hel förmiddag liksom. 

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar