21 jan. 2012

Trött som få...

Men det är det värt, hundra gånger om om ni frågar mig!

Hade en bra jobbdag igår trots att den började dåligt när jag läste artikeln i UNT men väl på plats så gick som på räls... Gjorde om bland pyjamasarna och det blev riktigt lyckat om jag får säga det själv, hade självklart hjälp av fina Jenny och vad kan gå fel då? 

Sen var det bara full fart hemåt för att umgås med fina Syster och fina Ida, mat och vin och massa skitsnack kom inte i säng förren klockan var 1, gissa vem som vaknade klockan 3? (Jo han som hela vecka och säkert veckan innan det sovit hela nätter) Att han dessutom somnade 1½ timme senare igår kväll märktes inte imorse när han bestämde sig för att det var morgon klockan 06.00! Jag har alltså sovit ungefär 5 timmar och då med ett avbrott däremellan. Just nu känner jag mig inte direkt trött men kan väl gissa på att det kommer framåt eftermiddagen och när Edvins trots sätter fart :p 

Vad denna dag har att erbjuda vet jag inte, hade hoppats på sol men den verkar inte vilja visa sig iallafall inte just nu. Dessutom ser det ut att vara sjuk kallt ute!! Brr! 

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar