12 jan. 2012

Känns bättre!

Sådär, ögat ser inte bättre ut men det känns iallafall bra mycket bättre och det känns skönt måste jag säga! 

Edvin är lämnad på dagis så nu är det dax att söka lite jobb om jag nu hittar några att söka :-) Har ju en del bollar i luften just nu så nästa vecka ska jag jobba x-tra några dagar i butiken på stan (dom dagarna jag inte jobbar på min ordinarie butik) och veckan efter det så ska jag på möte om ett annat X-tra jobb så sen får vi se... Hoppas på att få in lite X-tra cash så jag kan boka en resa till Syster till mig och Edvin... Vet dock inte när vi ska resa, men reser man med Edvin vill man ju inte att det ska vara jättejätte varmt... Så kanske i Juni vi får se helt enkelt. Mycket som ska fixas innan en sån resa blir av... Mitt pass har gått ut och Edvin måste få sitt första pass med :-)  

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar