28 jan. 2009

Edvin o Jag

Jag och Edvin vandrade iväg och mötte upp Ida tussen på vägen och sen vandrade vi hemåt, tog en sväng i G-sunda centrum och handlade lite att äta och sen har vi bara slappat i soffa, jag, Ida och Edvin.
Nu på senkvällen så har Edvin gymmat i babygymmet i typ 20 min, det ni att han kunde ligga där själv så länge. Dom senaste dagarna, igår och idag har han varit med så mycket han pratar och hänger med på det mesta och det är så kul att se :)
Snart ska vi ta och sova, ska upp tidigt imorgon eftersom hemsjukvården kommer hem hit och ger Edvin hans RS-vaccin stakaren som får stå ut med så många X-tra sprutor men vad gör man inte för sina små :) Måste fråga henne om operationen med men hon vet säkert inget men hon kan kanske ta reda på det, dom brukar vara bra på det, ta reda på saker och sen ringa upp. Annars får jag vänta med att höra efter på onsdag när vi ändå ska till sjukan.
KramKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar