24 jan. 2009

Jag är Redo!

Japps nu sitter jag här färdig att ge mig av till jobbet, visste ju inte hur mycket det skulle snöa, det lät ju som att att det skull vräka ner men det gör det inte än så länge så jag hoppas att bussarna går någelunda bra. Måste in på Coop och handla lite lunch, typ keso o avokado.

Edvin har varit lite småkinkig nu på morgon men en liten täpt näsa antar att det är jag som har smittat han med min förkylning som nu är borta, han låter dock inte som jag gjorde vilket känns bra.

Efter jobbet var det ju Ida som skulle gälla men det tyckte tydligen inte en del men jag åker dit ändå. Flickvännen från Stora staden ska kanske komma, men hon visste inte igår eftersom hon kände sig febrig, jag håller tumsen för att han kommer jag har ju sett fram emot detta hur länge som helst, ni vet, sitta med sina bästaste vänner och dricka ett glas vin sista jag gjorde det var 100 år sen! Jag behöver mina vänner på det här viset ibland! Får se om Cilla orkar kika förbi med vore ju skojsigt. Men det blir super med bara mig och Ida med :)

KramsKrams

Idag känner jag mig fin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar