30 jan. 2009

Helt utslagna!

Somnade med än gång igår kväll när vi gick och la oss och sen vaknade Edvin vid halv 1 och klunkade i sig 150 ml mat och sen sov han till halv 7, jag fick verkligen sova ut :) Och lillakillen med även om han tyckte det var roligare att snacka med pappa efter maten vid 7 tiden han hade verkligen någe viktigt att säga.
Nu ligger han i gymmet och kvittrar, tror snart han kommer börja skratta kanske, hans läten har lite tendenser till det ibland måste jag säga och jag ser så mycket framemot det med!
Älsklingen jobbet blandat nästa vecka men börjar jobba natten mot torsdagen vilket innebär att jag kan göra ett inhopp på jobbet :) Jobba med Mys-Frida och Mys-Marie igen, det har jag inte gjort sen innan semestern så det ska bli nice :)
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar