31 jan. 2009

Pain

Gaaaah vad det är tråkigt att bara gå och vänta, men det finns ju inte så mycket mer att göra, Baben jobbar ju faktiskt. Edvin sover och jag bara slöglor på Pussycatdolls 2.
Jag måste verkligen ta tag i promenaderna med, måste få tillbaka energin det känns som om den ligger på väldigt mycket minus just nu fast det har nog inte bara med promenaderna att göra, men det gör ju en gott att vara ute och gå. Ni vet rensa tankarna lite och fördriva lite tid.
Hoppas vädret är fin på måndag, ska ju iväg på föräldraträff då så jag tänkte ta bussen dit och gå hem, lagom promis tycker jag. Har ont i mitt ena skenben efter långisen i torsdags men förhoppningsvis så har det hunnit försvunnit innan måndag. Är lite nervös inför föräldraträffen, deras barn är ju födda i slutet på november och i början av december precis som Edvin egentligen skulle vara. Kommer säkert få köra hela storyn igen. Det konstiga är att det känns som om det aldrig har hänt, förutom när jag ser alla jättegravida människor därute och jag går runt med Edvin utan att ha sett ut på det sättet.
Nej man ska fixa tills litegranna för kvällen ska åka om 1½ timme så det är väl högtid att fixa sig lite, Edvin måste ju med fixas, allt tar lite längre tid med en bebis :) Han ska ju kläs och han vill säkert ha mat snart igen men det får nog far hans fixa!
KramsKrams

1 kommentar:

  1. såklart att det var det!! men av det manliga könet, nästan värre..

    har du lust att ses nått i veckan?
    kanske tors om du kan?

    kramis

    SvaraRadera