28 jan. 2009

Nu sover snackpåsen

Sådär jag nu sover Edvin och jag hinner med att kolla lite grejer här :P
Vi har varit iväg till BVC och han vägde int e fullt så mycket som jag trodde han landade på jämna 4000 gram uppgång och helt perfekt, nu behöver vi inte gå dit förren om 3 veckor, nästa vecka är det ju sjukan som gäller så.
På måndag så börjar föräldragruppen med så då ska vi dit och kolla vad det är för någe, alltid kul att ha något att göra tycker jag.
Kom hem från BVC runt 12 tiden och ända sedan dess ha lillskrutten varit på bra humör, han har suttit och pratat på som bara den i sin babysitter och var till och med lugn och snäll medans jag gjorde lite lunch och diskade. Sen blev det gnäll och man såg hur ögonen vill slå ihop med inte hjärnan så nu har jag nattat honom i sängen bredvid Älsklingen och inte ens där kunde han vara tyst utan fortsatte sitt snack som tusan :) tills det var helt omöjligt för han att hålla ögonen öppna, min lilla gullunge!
Ska ut och gå lite sen, ska möta upp Ida och sen gå hem hit, måste komma på någe att äta med min fantasi är på noll ungfär!
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar