26 jan. 2009

Måndagkväll!

Nu är det måndagkväll, Edvin har precis ätit och Älsklingen har åkt iväg till jobbet. Jag sitter här och Edvin ligger och pratar med mig i soffan min lilla skruttis :)

Ska ta och göra mig en smoothie och sen ta och hoppa i säng tror jag är lite trötter och det går ju inget på TV så varför inte sova och gå upp i tid imorgon istället!? Tänkte ta mig en sväng till mysisarna på jobbet och sen bara vara hemma och ta det lungt.

Måste hämta ut Edvin synagisspruta på apoteket också eftersom dom inte hade den hemma här utan var tvungna att beställa den.

KramsKrams

1 kommentar:

  1. Du kan säga till Edvin att han inte behöver va ledsen. Ingenting är bestämt eller färdigt ännu, mycket kvar att göra, planera och åstadkomma. Snart ligger det inte i mina händer längre.

    SvaraRadera