30 jan. 2009

Lite tokigt!

Fick samtalet från 95:an om operationen, och dom hade tydligen missat att skicka iväg remissen vilket inte kändes så superbra men hon hade iallafall skickat iväg den igår så hoppas vi får en tid snart eller snart och snart att man får tiden så man vet när det är helt enkelt. Tråkigt att det blev så när allt annat alltid funkat jättebra. Men hoppas att det löser sig helt enkelt. Måste fråga om höresltestet på onsdag då med eftersom detta inte kommit iväg.
Nu har jag hunnit med att diska, göra fint i köket, hängt tvätt och matat min lilla skrutt mitt uppe i allt med :) Måste dammsuga med men nu sover dom båda killarna så det får vänta tills dom vaknat.
Helgen blir lugn har ingen aning om vad jag ska hitta på att göra ikväll, kanske blir vi bara hemma och tar det lungt eller så kanske vi åker till mamma, funderar på att ringa och bjuda in oss :P Imorgon så ska jag och Edvin till min Babe eftersom Älsklingen ska iväg och träffa en kompis en sväng, här körs det varannan helg stucket :) Funkar bra måste jag säga!
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar