25 jan. 2009

Pigga jag!

Jupps nu sitter jag 5.45 och är hur pigg som helst kan inte sova för 5 öre har försökt i typ 3 timmar nu men ikke. Kom hem strax efter 11 tror jag det blev då matade jag Edvin och sen somnade jag faktiskt men vaknade vid 3 och kunde inte somna om och sen ville Edvin ha mat och inte kunde jag sova efter det heller. Jag har väl för mycket tankar i huvudet, stressen är total! Trodde inte det fick plats så mycket tankar i mitt lilla huvud men där hade jag fel.
Igår då, dagen gick fort, inget snöoväder här inte vilket var grymt skönt även om det var väldigt slaskigt och äckligt ute ändå men iallafall. Jobbade till 5 och då kom Älsklingen och hämtade mig och körde hem mig till Ida tussen, det blev bara vi men fan va kul vi hade. Jag, Ida och så SingStar Disney och så shlager förstås. Disney låtarna var grymt mycket svårare än vad man tror, man tror verkligen att man kan dom men ikke. Men jag kunde Aladdin och Skönheten och Odjuret Vi var grymma helt enkelt! Tråkigt att inga andra ville vara med och dela glädjen med oss :)
Kanske ska man försöka sova en sväng igen nu ska ju faktiskt upp och jobba snart eller snart och snart börjar jobba 11.55 men man ska ju dit med och det tar ju sin lilla tid även fasten det går bra mycket snabbare nu när Uppsala Buss förbättrat sina busstider!
KramsKrams
Måste sluta tänka nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar