22 juni 2010

Ååååhhh

Åååhhh vad jag hade velat ätit frulle på balkongen nu på morgon, det är ju så mysigt att göra det men jag tänker inte utsätta mig för ännu en getingattack.

Jag har precis väckte sjusovar Edvin men han ligger kvar och drar sig i sängen den lille mysgosen.

Idag är det en sväng till BVC som gäller, ska väga och mäta och så måste jag höra om TBC vaccinationen igen eftersom vi var tvungna att ställa in den förra gången eftersom Edvin var sjuk. Efter besöket på BVC så vi träffa Ida och Vilda en sväng hoppas på en lite lunch ute i solen och en promis :o) Klockan 16 är det dax för ett andra inskolningssamtal på dagis där fröken Carina ska berätta hur det har gått utan oss föräldrar och lite sådär sen är det mat och handling som står på schemat, måste handla inför midsommar för sen jobbar jag sent både ons och tors.

Nu ska vi fixa lite frulle!

KramsKrams
(Det går trögt nu, blä!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar